субота, 15. јануар 2022.

ПРОЧИТАТИ ПРЕ ДАНАШЊЕГ ЗАЛАСКА СУНЦА

Зашто је важно прочитати ово пре данашњег заласка сунца? Нешто што пише једна баба, може ли бити важно? Па... Може. Зависи кад читате.

Данас је субота, 15. јануар 2022. Може и до сутрашњег заласка сунца. Прекосутра? Касно је. Све ће бити скупље. Ја то о Новаку Ђоковићу? Не! О њему ћу тек. И имам шта! Нешто о чему нико није писао. А сад вас молим да прочитате ово и размислите... Само да размислите. 


Сутра је референдум.

Који, бре, референдум, кад се зна исход?! 

Не зна се. 

Па, да л` си, бре, нормална?! Шта се не зна?

Ово ја сама са собом. Ударају ми информације унутар главе једна о другу, па да полудим.  Пробала да их сврстам у групе. Да нека превагне. Овако некако... И да знате - ипак се разданило.


Ко позива "За"? Власт. Јес, власт! Не позива. Власт јавно ћути, а тајно гледа  своја посла. Кажу, стижу гласачи за паре из Црне Горе, Реп. Српске... Не знам, не могу да инсинуирам. Патријарх Павле би ме питао "А јесте ли Ви то видели?". Нисам. Значи, не причам никад о ономе што нисам видела. А причам само ако ме неко пита. Ово? Је л` ово неко тражио од мене? Ово не причам. Ово пишем.😆

Ко позива на "Не"? Пијачи вина с влашћу: Двери, Суверенисти, и ини, али и Хелмкаст (Зарковић), Младен Обрадовић, Мајић, Гајић...

Ко је да се фингирани референдум игнорише? Ного, Млађа Ђорђевић, проф др Дејан Мировић...  Кажу, само дајемо легитимитет...

Ко неће моћи да гласа? Па мало где ће моћи да гласа, на пример, дијаспора. А изгледа да и Срби са КиМ у ту категорију спадају.

Да се разлудиш! 

А ја овако рамишљам:

Ако је наш Патријарх Павле, својим гласањем за тај акт, освештао га, практично, ал` `ајд да не претерујем, нама показао пут и оставио нам завештање, смем ли ја и да помислим да урадим нешто супротно...? Не! Плашим се. Имам децу. Ко сме, нека се игра с тим... Ја против Патријарха Павла НЕЋУ! Значи, нећу да мењам оно што је он заокружио. Тачка!

Па, рекох, можда ако неко прочита ово пре заласка сунца, можда ће сутра устати с осветљеном главом и срцем. А можда ће остати у мраку, Бог зна. Ја с Богом, и са Патријархом Павлом, онолико колико је до мене... Више од мене Бог и не тражи.